Zásady vrácení a vrácení peněz

Mohu vrátit produkt?

Ano, jsme přesvědčeni, že si naše produkty zamilujete. Pokud by vám ale nevyhovovaly, máte možnost je vrátit do 14 dnů od doručení (s výjimkou produktů zakoupených ve slevě — viz níže).

Vrácené zboží musí být nepoužité, v původním obalu a se stejnou stuhou, ve které bylo doručeno.

Pokud bude produkt vrácen bez krabičky nebo stuhy, nebo pokud ho náš kontrolní tým označí za poškozený, vyhrazujeme si právo vrácení peněz odmítnout.

Chcete-li zboží vrátit, napište nám e-mail na adresu kontakt@airbliss.cz a uveďte své jméno, číslo objednávky a důvod vrácení.

Náš tým vám položí několik povinných otázek, abychom předešli zneužívání procesu vrácení.

Náklady na vrácení nese zákazník. Po obdržení zásilky náš tým posoudí stav produktu. Pokud jsou splněny podmínky, vrácení peněz bude zpracováno do 7 dnů.

 

Produkty zakoupené ve slevě

Na produkty zakoupené ve slevě (včetně časově omezených akcí) se nevztahuje možnost vrácení ani plné vrácení peněz.

Ve výjimečných případech vám můžeme nabídnout:

  • částečné vrácení peněz, nebo

  • slevový kód na příští objednávku.

Tato pravidla nám pomáhají zachovat férové ceny a dostupnost akcí pro všechny naše zákazníky.

 

Proč nelze vrátit kosmetické a zdravotnické produkty?

Kosmetické a zdravotnické produkty jsou považovány za hygienické zboží. Z hygienických a bezpečnostních důvodů nepřijímáme vrácení těchto produktů. Toto opatření slouží k ochraně všech našich zákazníků.

Nejsme v tom sami – většina prodejců kosmetických a zdravotnických výrobků má stejná pravidla.

 

Moje objednávka dorazila poškozená – co mám dělat?

Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace nám prosím zašlete fotografii, která jasně ukazuje poškození nebo vadu produktu.
Ideální je fotka na rovném povrchu, kde je vidět etiketa i problémové místo.

Tyto informace využijeme k vyřízení vaší reklamace a ke zlepšení našich služeb do budoucna.

 

Více informací najdete v našich Obchodních podmínkách.